Microburst — Микропорыв

There are many safety factors that pilots have to take into consideration while completing a safe flight. Everything has to be taken into mind wh, en planning a flight. From weight and balance to preflight inspections. the One safety factor that is impossible to have control over is the weather. There are many aspects of weather that can affect an aircraft, in this report I will specifically talk about the microburst.

Общая оценка: 5
Стоимость обучения: От 590 руб/час
Скидки: Покупка пакетов занятий, приглашение друзей
Режим обучения: Онлайн
Бесплатный урок: Предусмотрен
Методика обучения: Зависит от курса, определяется преподавателем
Онлайн тестирование: Предусмотрено
Литература: -
Адрес: -
Отзывы: 20
  • Алана: 2019-03-21 11:23:00

    Здравствуйте. Решила заняться английским после того, как все мои друзья работают за рубежом и получают неплохие бабки, а я сижу и копейки получаю. Купила пару уроков для начинающих, чисто попробовать как оно. Пока все получается, учителя приятные, четко ведут от полного нуля до хотябы середнячка)) ...

  • Колян: 2019-03-20 19:00:43

    Всем привет. Хочу оставить свой отзыв о преподавателях в этой школе. Я вообще не шарил в англе, но для того, чтоб получить работенку мне сказали его подтянуть. Уроки проходят в скайпе, что мне показалось сразу странным, но потом как-то привык. И со мной как с ребенком возились, подход правильный подбирали. Спустя месяц я уже смог хоть как-то разговаривать) Так что говорю большое спасибо этим людям, которые помогли мне в учебе) ...

  • Lepestok: 2019-03-20 06:30:20

    Искал себе удаленные уроки по англу, так как живу в деревне, и нормальных репетиторов ваще не найти. Вот гугл мне этот сервис выдал. Взял обычный курс, так как начальные знания имеются. Пока все окей, сложностей никаких. Если будут деньги и желание может после этого курса возьму что-то посильнее, чтоб прям англичанином стать)) ...

Escc.ru
Общая оценка: 4.3
Стоимость обучения: От 1000 руб/месяц
Скидки: Бонусы за предоплату
Режим обучения: Онлайн/Офлайн
Бесплатный урок: Предусмотрен
Методика обучения: Самообразование
Онлайн тестирование: Предусмотрено
Отзывы клиентов: (4.3/5)
Литература: Собственная литература школы
Адрес: 308000, г. Белгород, а/я 80, ЕШКО, info@escc.ru
За: 159
Против: 30

Microbursts are powerful downdrafts associated with thunderstorms. We have been able to identify microbursts through many studies regarding wind shear and meteorology research. Wind shear is basically a rapid change in wind velocity and direction that happen because of many factors in weather conditions. Such conditions include frontal activity, temperature inversions, and thunderstorms amongst other factors.

Wherever there is ca convective activity such as thunderstorms, there is the possibility of a microburst. Microbursts are associated with downdrafts. These are typically only a few hundred to a few thousand feet across. When the downdraft reaches the ground, it spreads out horizontally and may form a vortex around the downdraft.

Unfortunately, microbursts can occur without the presence of precipitation being present making the detection of this almost impossible. This is one of the major reasons why there have been so many incidents involving aircraft and microbursts. There are now many different kinds of service stations that help identify microbursts though. The aircraft accident rate due to microbursts in association with classic severe local storms is practically nonexistent for commercial aviation, since the system is apparently well designed to protect passenger jets against these.

alt

Узнай стоимость своей работы

Бесплатная оценка заказа!

Оценим за полчаса!

Although most accidents are found to be a pilot error due to hazardous attitudes such as ‘macho’ there aren’t many training emphasis on fighting a microburst because most of the time the microburst wins.

From the most famous cases of aircraft accidents associated with microbursts is Delta 191. This flight left from Fort Lauderdale Hollywood International to Los Angeles International Airport in California through Dallas International Airport. The crash happened while the plane was on approach into Dallas. At 1500 the first officer reported seeing lightning ahead yet they continued with the approach. At 800 feet the aircraft accelerated so the crew member reduced power to compensate, then came the adverse effect of the microburst slowing the aircraft down. To compensate for this they added power but the downbursts were to strong and Delta 191 ended up crashing on the ground.

In conclusion, the one factor pilots must always take into consideration and fear is the either. This phenomenon is still something that humans haven’t been able to completely understand and predict.

Данный текст был составлен автоматически, и протестирован с помощью AI (Artificial Intelligence). Наш искусственный разум должен был справиться с данным текстом на 5, и исправить все возможные ошибки, но, тем не менее, мы не несем ответственности за грамотность данного текста. На данный момент, тексты проверяются преподавателем английского языка, но это займет время. А мы тем временем стараемся улучшить наш искусственный интеллект!